Cítíte se zahlcení informacemi a marketing je pro VÁS spíše SPROSTÉ SLOVO? Nevíte, kde začít, a máte pocit, že Vás moderní technologie spíše brzdí, než posouvají kupředu? Nejsi v tom sama – ale už to tak být nemusí! Během 6 dní Vám vysvětlím a ukážu, jak na efektivní použití nástrojů (Facebook, Instagram, Seznam, Google, Emailingu, automatizací a dalších) v marketingu. Nejenže Vám to dá smysl, ale hlavně si nastavíte plán, který bude vyhovovat Vašim potřebám a už nikdy se nenecháte zmást marketingem.
Máš nárok na státní dotaci 82% ceny kurzu, která tento rok KONČÍ! Pokud se teď přihlásíš zaplatíš pouze 18%! Díky dotaci, tě hodina výuky tě vyjde na 125 Kč.
Připravíme vše spolu a budeš vědět, co dál dělat.
Žádný online, budeme pracovat společně tváří tvář.
✅ Jasný plán: Naučíte se, jak krok za krokem vytvořit funkční marketingovou strategii přizpůsobenou podnikání
✅ Materiály, které prodávají: Společně začneme pracovat na propagačních materiálech
✅ AI pomocník: Značnou část práce se naučíš dělat pomocí umělé inteligence, aby zbylo více času na radosti.
✅Dotaci 82 % ve výši 18 900 Kč
Základ všech základů. Zaměstnanci hotelů často špatně komunikují základní nabídku hotelu nebo neví, v čem je hotel výjimečný. Poté to nemohou komunikovat hostům, ani potencionálním hostům, natož tvořit propagační materiály. Díky práci s nástroji umělé inteligence provedeme analýzu produktu – hotelu, cenové strategie, distribuce a propagace, určíme silné a slabé stránky hotelu a podle toho vytvoříme efektivní komunikační i marketingovou strategii.
– Jak definovat a poznat svého ideálního zákazníka – profilování a segmentace,
– Využití umělé inteligence a datové analýzy k pochopení chování a preferencí zákazníků,
– Jak přizpůsobit 4P a obsah marketingových kampaní potřebám a očekáváním vaší cílové skupiny
– Jak pomocí AI nástrojů analyzovat slabiny v digitální strategii a 4P mixu,
– Příklady kreativních řešení s reálnými případy a studie úspěšných kampaní,
– Cvičení na optimalizaci strategií pro odstranění chyb a lepší výsledky
– Jak vytvořit strategii, která propojí všechny složky 4P
– Umělá inteligence pro analýzu trhu a porozumění chování zákazníků
– Nastavení cílů a marketingových kroků s důrazem na propagaci a prezentaci
– Tvorba kampaní na Facebooku a dalších platformách zaměřených na vašeho ideálního zákazníka,
– Praktický návod na tvorbu cílených propagačních materiálů (grafika, text, video), – Jak optimalizovat kampaně s podporou umělé inteligence pro lepší výsledky
– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu
– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery
– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu
– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery
Ať stihneme zajistit dotaci 18 900Kč!