Kurz digitálního marketingu - prázdninová edice

Buďte sami sobě marleťákem

Tahle reklama byla natočena na telefon a ty to zvládneš taky!

Cítíte se zahlcení informacemi a marketing je pro VÁS spíše SPROSTÉ SLOVO? Nevíte, kde začít, a máte pocit, že Vás moderní technologie spíše brzdí, než posouvají kupředu? Nejsi v tom sama – ale už to tak být nemusí! Během 6 dní Vám vysvětlím a ukážu, jak na efektivní použití nástrojů (Facebook, Instagram, Seznam, Google, Emailingu, automatizací a dalších) v marketingu. Nejenže Vám to dá smysl, ale hlavně si nastavíte plán, který bude vyhovovat Vašim potřebám a už nikdy se nenecháte zmást marketingem.

Dostaneš 18 900,- státní dotaci!

Máš nárok na státní dotaci 82% ceny kurzu, která tento rok KONČÍ! Pokud se teď přihlásíš zaplatíš pouze 18%! Díky dotaci, tě hodina výuky tě vyjde na 125 Kč.

Jasný plán a materiály

Připravíme vše spolu a budeš vědět, co dál dělat.

Živě s lektorkou

Žádný online, budeme pracovat společně tváří tvář.

Pouze 15 míst v Karlovarském kraji

Co získáte?

Jasný plán: Naučíte se, jak krok za krokem vytvořit funkční marketingovou strategii přizpůsobenou  podnikání
Materiály, které prodávají: Společně začneme pracovat na propagačních materiálech  

AI pomocník: Značnou část práce se naučíš dělat pomocí umělé inteligence, aby  zbylo více času na radosti.

✅Dotaci 82 % ve výši 18 900 Kč

1) Úvod do digitálního marketingu a princip 4P (Product, Price, Place, Promotion) pomocí AI

Základ všech základů. Zaměstnanci hotelů často špatně komunikují základní nabídku hotelu nebo neví, v čem je hotel výjimečný. Poté to nemohou komunikovat hostům, ani potencionálním hostům, natož tvořit propagační materiály. Díky práci s nástroji umělé inteligence provedeme analýzu produktu – hotelu, cenové strategie, distribuce a propagace, určíme silné a slabé stránky hotelu a podle toho vytvoříme efektivní komunikační i marketingovou strategii.

– Jak definovat a poznat svého ideálního zákazníka – profilování a segmentace, 

– Využití umělé inteligence a datové analýzy k pochopení chování a preferencí zákazníků, 

– Jak přizpůsobit 4P a obsah marketingových kampaní potřebám a očekáváním vaší cílové skupiny

 

– Jak pomocí AI nástrojů analyzovat slabiny v digitální strategii a 4P mixu,
– Příklady kreativních řešení s reálnými případy a studie úspěšných kampaní,
– Cvičení na optimalizaci strategií pro odstranění chyb a lepší výsledky

– Jak vytvořit strategii, která propojí všechny složky 4P

– Umělá inteligence pro analýzu trhu a porozumění chování zákazníků

– Nastavení cílů a marketingových kroků s důrazem na propagaci a prezentaci

– Tvorba kampaní na Facebooku a dalších platformách zaměřených na vašeho ideálního zákazníka,
– Praktický návod na tvorbu cílených propagačních materiálů (grafika, text, video), – Jak optimalizovat kampaně s podporou umělé inteligence pro lepší výsledky

– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu

– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery

– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu

– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery

Materiály a bonusy ZDARMA

  • Součástí kurzu je 50 stránkový workbook 
  • Kurz Jak na sociální sítě  ZDARMA
  • Ke každému problému, který najdete budete mít přesné řešení v online databázi problémů ZDARMA
pracák

Ženy doporučují

Lenka P.Majitelka eshopu
Kurz mě zaujal už svým zaměřením na KPZ v podnikání a musím říct, že zdaleka předčil má očekávání. Vysvětlil mi nejen teorii, ale hlavně nabídl praktické návody a tipy, jak se propagovat. Získala jsem jasný plán, vím, co a jak výzvami. Doporučuji všem ženám, které chtějí vystoupit ze zmatku.
Petra K.Majitelka beauty salonu
Z kurzu jsem byla nadšená! Moc se mi líbilo, že slečna Melánie se věnovala každé z nás individuálně a dokázala propojit teorii s mojí konkrétní situací v e-shopu.
Klára S.
Kurz KPZ mi ukázala, jak a co dělat. Byla jsem až překvapená, jak konkrétní rady a návody na kurzu zazněly. Nemusela jsem nic složitě upravovat pro svůj salon – stačilo jen implementovat naučené principy. Líbilo se mi i přátelské a otevřené prostředí, díky kterému jsem se nebála ptát na cokoliv.

Dotace 18 900 Kč od Úřadu práce

 
  • Pouze do ŘÍJNA 2025 můžete získat dotaci, která hradí 82% celkové ceny kurzu ( 18900 Kč)
  • 18 % z ceny kurzu musí být uhrazeno z vlastních nákladů
  • Každý občan ČR má nárok na tuto dotaci ( i když není zapsaný v evidenci úřadu práce). 
  • O dotaci si zájemce o kurz žádá sám na portálu Ministerstva práce – Jsem v kurzu. Vyplňte poptávkový formulář a spolu o ně zažádáme
Lektor

Melánie Podušková, BA (Hons)

Vystudovala Marketing and PR na Manchester Metropolitan University a získala zkušenosti v marketingové agentuře i jako vedoucí marketingu ve společnosti Natural Protein. Dnes se věnuje vzdělávání malých podnikatelů prostřednictvím kurzů a podcastu Reklamština a produkuji kreativní, ale výkonností kampaně s duší.

Pojďme se spolu vzdělávat!

Studentů
0 +
odškolených hodin
0 +

Spolupracovala jsem např.

Jak začít?

Přihlas se ještě dnes!

Ať stihneme zajistit dotaci 18 900Kč! 

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Jméno
Zaškrtávací políčka