Školení marketingu Plný hotel

Marketingový kurz pro hotely

Pozvedněte marketing svého hotelu na novou úroveň

Buďme upřímní – Dobří markeťáci jsou drahou a často nedostupnou záležitostí, zvláště pro firmy mimo velká města. Co s tím? Řešení je jednoduché – investujte do vlastních lidí. Proměňte své stávající zaměstnance, třeba z administrativy, v marketingové profesionály, kteří přesně rozumí potřebám Vašeho hotelu.

Získejte špičkový marketing pro Váš hotel – ZDARMA 🚀

Školení zaměstnanců plně hrazené z dotací Úřadu práce

Chcete, aby marketing vašeho hotelu skutečně fungoval? Aby vaše investice přinesly více rezervací a zvýšily zisk? Váš tým možná nemá odborné vzdělání v marketingu, ale to nevadí – teď máte příležitost to změnit.

Zapojte své zaměstnance do školení, které je pro váš hotel ZDARMA. Stačí splnit jednoduchou podmínku – přihlásit minimálně 6 zaměstnanců.

Výhody kurzu

Proč Váš hotel potřebuje toto školení?

Špatně cílený marketing znamená zbytečné náklady a ztracené příležitosti. Naše týdenní školení pomůže vašim zaměstnancům:

  • Naučit se praktické marketingové dovednosti, které fungují v hotelnictví.
  • Vytvořit efektivní marketingový plán na míru vašemu hotelu.
  • Získat jistotu v nástrojích, jako jsou sociální sítě, online reklamy a emailová komunikace.

Vy naopak získáte vyškolený tým, který umí přitahovat více hostů a zlepšit obsazenost hotelu – bez nutnosti platit za externí agentury.

Detaily kurzu
1) Úvod do digitálního marketingu a princip 4P (Product, Price, Place, Promotion) pomocí AI

Základ všech základů. Zaměstnanci hotelů často špatně komunikují základní nabídku hotelu nebo neví, v čem je hotel výjimečný. Poté to nemohou komunikovat hostům, ani potencionálním hostům, natož tvořit propagační materiály. Díky práci s nástroji umělé inteligence provedeme analýzu produktu – hotelu, cenové strategie, distribuce a propagace, určíme silné a slabé stránky hotelu a podle toho vytvoříme efektivní komunikační i marketingovou strategii.

– Jak definovat a poznat svého ideálního zákazníka – profilování a segmentace, 

– Využití umělé inteligence a datové analýzy k pochopení chování a preferencí zákazníků, 

– Jak přizpůsobit 4P a obsah marketingových kampaní potřebám a očekáváním vaší cílové skupiny

 

– Jak pomocí AI nástrojů analyzovat slabiny v digitální strategii a 4P mixu,
– Příklady kreativních řešení s reálnými případy a studie úspěšných kampaní,
– Cvičení na optimalizaci strategií pro odstranění chyb a lepší výsledky

– Jak vytvořit strategii, která propojí všechny složky 4P

– Umělá inteligence pro analýzu trhu a porozumění chování zákazníků

– Nastavení cílů a marketingových kroků s důrazem na propagaci a prezentaci

– Tvorba kampaní na Facebooku a dalších platformách zaměřených na vašeho ideálního zákazníka,
– Praktický návod na tvorbu cílených propagačních materiálů (grafika, text, video), – Jak optimalizovat kampaně s podporou umělé inteligence pro lepší výsledky

– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu

– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery

– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu

– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery

Dotace

 

  • Digitální vzdělání pro firmy může být až ze 100 % hrazeno ÚP díky projektu DIGI pro firmu
  • Dotace s vámi probereme a zažádáme s vámi o ně
Materiály

 

  • Součástí kurzu je 50 stránkový workbook 
  • Praktický návod Jak na správu sociálních sítí
  • Pomocník umělé inteligence, který rychlý až 60% procesů a zvýší efektivitu
kurz na školení hotelů

Zlepšujte svůj tým jako ostatní

Studentů
0 +
odškolených hodin
0 +
Lektor

Melánie Podušková, BA (Hons)

Vystudovala Marketing and PR na Manchester Metropolitan University a získala zkušenosti v marketingové agentuře i jako vedoucí marketingu ve společnosti Natural Protein. Dnes se věnuje vzdělávání malých podnikatelů prostřednictvím kurzů a podcastu Reklamština a produkuji kreativní, ale výkonností kampaně s duší.

Jak začít?

Pojďme se spojit

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Jméno