Školení marketingu Plný hotel

Pozvedněte marketing svého hotelu na novou úroveň
Buďme upřímní – Dobří markeťáci jsou drahou a často nedostupnou záležitostí, zvláště pro firmy mimo velká města. Co s tím? Řešení je jednoduché – investujte do vlastních lidí. Proměňte své stávající zaměstnance, třeba z administrativy, v marketingové profesionály, kteří přesně rozumí potřebám Vašeho hotelu.
Získejte špičkový marketing pro Váš hotel – ZDARMA 🚀
Školení zaměstnanců plně hrazené z dotací Úřadu práce
Chcete, aby marketing vašeho hotelu skutečně fungoval? Aby vaše investice přinesly více rezervací a zvýšily zisk? Váš tým možná nemá odborné vzdělání v marketingu, ale to nevadí – teď máte příležitost to změnit.
Zapojte své zaměstnance do školení, které je pro váš hotel ZDARMA. Stačí splnit jednoduchou podmínku – přihlásit minimálně 6 zaměstnanců.
- Pro firmy, hotely a podniky
- Naučíte zaměstnance tvořit materiály pro hotel
- Výstupem bude marketingová strategie n na míru
-
Hrazeno z dotací ÚP
- Školení v rozsahu 24 - 60 hodin
- Vhodné pro 6+ více zaměstnanců
Výhody kurzu
- Až 100% hrazeno z dotací
- Školení neovlivní chod hotelu
- Získáte marketingový plán
- Budeme mít vytvořené propagační materiály
Proč Váš hotel potřebuje toto školení?
Špatně cílený marketing znamená zbytečné náklady a ztracené příležitosti. Naše týdenní školení pomůže vašim zaměstnancům:
- Naučit se praktické marketingové dovednosti, které fungují v hotelnictví.
- Vytvořit efektivní marketingový plán na míru vašemu hotelu.
- Získat jistotu v nástrojích, jako jsou sociální sítě, online reklamy a emailová komunikace.
Vy naopak získáte vyškolený tým, který umí přitahovat více hostů a zlepšit obsazenost hotelu – bez nutnosti platit za externí agentury.
Detaily kurzu
1) Úvod do digitálního marketingu a princip 4P (Product, Price, Place, Promotion) pomocí AI
Základ všech základů. Zaměstnanci hotelů často špatně komunikují základní nabídku hotelu nebo neví, v čem je hotel výjimečný. Poté to nemohou komunikovat hostům, ani potencionálním hostům, natož tvořit propagační materiály. Díky práci s nástroji umělé inteligence provedeme analýzu produktu – hotelu, cenové strategie, distribuce a propagace, určíme silné a slabé stránky hotelu a podle toho vytvoříme efektivní komunikační i marketingovou strategii.
2) Analýza ideálního zákazníka pomocí AI a jeho role v marketingové strategii
– Jak definovat a poznat svého ideálního zákazníka – profilování a segmentace,
– Využití umělé inteligence a datové analýzy k pochopení chování a preferencí zákazníků,
– Jak přizpůsobit 4P a obsah marketingových kampaní potřebám a očekáváním vaší cílové skupiny
3) Identifikace chyb a kreativní řešení s AI
– Jak pomocí AI nástrojů analyzovat slabiny v digitální strategii a 4P mixu,
– Příklady kreativních řešení s reálnými případy a studie úspěšných kampaní,
– Cvičení na optimalizaci strategií pro odstranění chyb a lepší výsledky
4) Tvorba digitální marketingové strategie s využitím 4P a AI
– Jak vytvořit strategii, která propojí všechny složky 4P
– Umělá inteligence pro analýzu trhu a porozumění chování zákazníků
– Nastavení cílů a marketingových kroků s důrazem na propagaci a prezentaci
5) Facebook a Instagram: Kampaně a propagační materiály
– Tvorba kampaní na Facebooku a dalších platformách zaměřených na vašeho ideálního zákazníka,
– Praktický návod na tvorbu cílených propagačních materiálů (grafika, text, video), – Jak optimalizovat kampaně s podporou umělé inteligence pro lepší výsledky
6) Tvorba obsahu pro kampaně a dlouhodobou propagaci
– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu
– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery
7) Tvorba organického obsahu na sociální sítě - videa
– Jak vyprávět příběh vaší značky a komunikovat hodnotu vašeho produktu,
– Pravidla a techniky pro copywriting, grafický design a plánování obsahu
– Tvorba obsahu na míru pro různé kanály – blog, sociální sítě, newslettery
Dotace
- Digitální vzdělání pro firmy může být až ze 100 % hrazeno ÚP díky projektu DIGI pro firmu
- Dotace s vámi probereme a zažádáme s vámi o ně
Materiály
- Součástí kurzu je 50 stránkový workbook
- Praktický návod Jak na správu sociálních sítí
- Pomocník umělé inteligence, který rychlý až 60% procesů a zvýší efektivitu

Zlepšujte svůj tým jako ostatní
